Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van Oers Installaties BV

<p>Van Oers Installaties BV in Oisterwijk is een allround installatiebedrijf. We zijn al meer dan 25 jaar actief in de regio Oisterwijk, Tilburg, Den Bosch en Oss.</P> <p>Met 10 ervaren vakmensen staan we voor u klaar in een breed vakgebied. We installeren en onderhouden moderne cv-ketels en airco’s om een aangenaam klimaat in huis te garanderen. Waarbij we ook voor een aantrekkelijke financiering kunnen zorgen. </P>

Over Abel & Co

<p>Ben je toe aan een nieuwe cv-ketel? Wil je jaarlijks onderhoud zorgvuldig laten uitvoeren? Of heb je andere werkzaamheden die thuishoren bij de gespecialiseerde installateur? Dan ben je bij Abel&co aan het juiste adres. </P> <P>Wij zijn een ijzersterke organisatie met ruim 240 installatiebedrijven in alle delen van Nederland. Er is dus altijd een Abel&co kwaliteitsinstallateur bij jou in de buurt, met kennis van zaken en uitstekende servicevoorwaarden.</P>