Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Over CPI Alkmaar

CPI is een verwijspraktijk voor parodontologie (tandvleesproblemen) en implantologie (plaatsen van implantaten). Behandelaars zoals tandartsen en tandprothetici verwijzen patiënten naar onze kliniek. We zijn dus het verlengstuk van de praktijk van uw tandarts. Onze behandelingen zijn erop gericht dat u weer zorgeloos kunt lachen, praten en eten.