Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over CPI Alkmaar Den Helder

CPI is een verwijspraktijk voor parodontologie (tandvleesproblemen) en implantologie (plaatsen van implantaten). Behandelaars zoals tandartsen en tandprothetici verwijzen patiënten naar onze kliniek. We zijn dus het verlengstuk van de praktijk van uw tandarts. Onze behandelingen zijn erop gericht dat u weer zorgeloos kunt lachen, praten en eten.