Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Mondzorg Centrum Wijchen

Bij Mondzorg Centrum Cuijk in Cuijk kunt u terecht voor alle behandelingen en reparaties aan uw (gedeeltelijk) uitneembare prothese. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Betrokken medewerkers De passie voor het vak en de persoonlijke betrokkenheid vindt u terug tijdens de behandeling. Samen met de patiënt zoeken we naar de oplossing van zijn/haar tandheelkundige problematiek waarbij we kijken naar de hele mondsituatie. We stellen vervolgens een voor u begrijpelijk behandelplan op want goede communicatie staat bij ons hoog in het vaandel. Over ons Meer informatie over ons en mogelijkheden Ons einddoel is dat u