Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Klaassen Mondzorg Halsteren

Onze praktijk in Halsteren is gevestigd in een hoekhuis en beschikt over één behandelkamer. Onze praktijk is ook toegankelijk voor minder-validen. Bij Klaassen Mondzorg Halsteren vindt u alle tandheelkundige zorg die u nodig heeft. Wij beschikken over een klein, maar compleet team bestaande uit een tandarts, (preventie)assistent, balieassistent en tandprotheticus. Onze behandelingen zijn verdeeld over vier dagen tandheelkunde en één dag prothetiek.