Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Houben Mondzorg Sittard-Geleen

Bent u woonachtig in de regio Sittard-Geleen, werkzaam binnen het Zuyderland ziekenhuis of komt u vaak op deze locatie? Zoekt u een gerenommeerde en patiëntvriendelijke tandartspraktijk die alle tandheelkundige zorg kan bieden? Houben Mondzorg in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.