Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartspraktijk Van der Kist

Welkom bij Tandartspraktijk Van der Kist! Onze werkwijze is geënt op drie pijlers: efficiency, kwaliteit en service (nazorg). Wat betreft efficiency werken we verspreid over vier behandelkamers samen met de vijf gediplomeerde preventie-assistentes, die een deel van de werkzaamheden zelfstandig uit kunnen voeren. Hierbij gaat het om o.a. tandsteen verwijderen, het polijsten van het gebit, instrueren mondhygiëne etc. Door het werken met moderne apparatuur, gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen en werken met Nederlandse laboratoria, is de kwaliteit van de behandeling gewaarborgd. Wij zetten ons 100% in om samen met u tot een goed eindresultaat te komen. Service en nazorg vinden wij