Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Profiel

Kunt u aangeven hoe tevreden u bent over:

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.