Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Tuinrenovatie

Geef een rapportcijfer:

Persoonlijke gegevens

Over Topgardens Landscaping

Met een team van bevlogen hoveniers geven wij elke dag álles voor dat ene doel: Een mooie, fijne tuin voor iedereen. Een Topgarden draagt immers niet voor niets deze naam. Topgardens Landscaping staat voor maximaal tuinplezier voor elk budget. Behalve voor onze klant willen wij óók het beste voor het milieu. Zo gebruiken wij alleen FSC-gecertificeerde materialen en scheiden wij ons afval waar mogelijk. Wij zijn lid van de branchevereniging VHG en zeten ons in voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Ons team bestaat uit negen enthousiaste vakmensen, aangevoerd door twee eigenaren van Topgardens.