Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Wolthuizen Stilma (EPV)

Bij een zakelijke verhuizing gaat het niet alleen om het verplaatsen van de inventaris van de ene naar de andere locatie, we hebben ook te maken met medewerkers, patiënten of scholieren. Het is een flinke onderneming die valt of staat met een goede voorbereiding. Voorafgaand aan de verhuizing bespreekt onze verhuisadviseur met u wat u van ons verwacht en wat er moet gebeuren. Vervolgens wordt er een verhuisplan opgesteld. Aan hand hiervan gaan onze medewerkers aan de slag. Zij zijn stuk voor stuk ervaren en professioneel, en voeren al jaren zakelijke verhuizingen in vertrouwen en naar tevredenheid uit.