Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over More-Office Allesvoorjekantoor.nl

Kantoorartikelen vormen een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Zonder kantoorartikelen kan er immers niet gewerkt worden. More-Office allesvoorjekantoor.nl heeft 20 jaar ervaring op het gebied van kantoorartikelen en adviseert over innovatieve nieuwe artikelen en diensten. Met uiteindelijk één gemeenschappelijk doel: snel, goed en een complete levering van echt alle op kantoor gebruikte artikelen. Van paperclip tot vaatwastabletten, van kopieerpapier tot archiefsystemen. Bestellen maken wij zo gemakkelijk mogelijk: via de telefoon, door te mailen of bestel via onze webshop.

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.