Select a star for rating us

Review the following points

General

Offer phase

Your certified painter

Your personal data

Fields marked with a * are mandatory

About 079 - Schilderwerken

Passie voor het vak is niet zomaar de slogan van 079-Schilderwerken. Vijftien jaar geleden volgde Robin de Kok zijn hart om een zelfstandig schildersbedrijf op te zetten. Daarvoor had hij volop ervaringen bij andere bedrijven opgedaan. Bij de start had Robin een klantvriendelijk schildersbedrijf voor ogen dat kwalitatief goed werk verricht. Nu, ruim enige jaren later kan worden geconcludeerd dat hij daarin is geslaagd. Het bedrijf met een vaste kern aan vakschilders en een flexibele schil van vakspecialisten is inmiddels een vertrouwde verschijning in de Zoetermeerse regio en zelfs daarbuiten. Een vaste klantenkring van particulieren maar ook zakelijke opdrachtgevers.

About Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder