Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Versluis Optiek B.V.

Versluis Optiek is al meer dan 25 jaar een begrip in Leerdam en omgeving. Daar zijn we trots op! Bij ons vind je een groot aanbod designbrillen van merken die je niet overal tegenkomt en waarmee je je eigen stijl kunt onderstrepen en jezelf kunt onderscheiden. Versluis Optiek staat ook bekend als contactlenzenspecialist. Je kunt bij ons terecht voor alle soorten contactlenzen, variërend van zachte dag- en maandlenzen tot harde lenzen en nachtlenzen. Jouw ogen zijn onze zorg en daar besteden we alle aandacht aan met een professioneel, hoog opgeleid team opticiens, contactlensspecialisten en optometristen. Bij Versluis Optiek nemen we alle tijd voor vakkundig advies op maat en uitgebreid onderzoek. Loop gerust bij ons binnen of maak een afspraak. Wij staan voor je klaar!