Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Algemeen

Planning / Verkoop / Depot / Financiën

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Wubben Handelsmij B.V.

Wubben is marktleider in duurzaam verwerken van afgewerkte olie. Wubben is al ruim 65 jaar specialist en marktleider in het duurzaam en milieuverantwoord inzamelen en recyclen van afgewerkte olie en andere oliehoudende afvalstromen. Onze moedermaatschappij AVISTA OIL is wereldwijd een toonaangevende speler in upcycling van afgewerkte olie. Onze kracht: De kracht van Wubben: wij, staan voor kwaliteit, snelheid, flexibiliteit, duurzaamheid en duidelijkheid. Wubben speelt snel en adequaat in op elke situatie en bewijst iedere dag weer dat snelle service mogelijk is. Wubben ontzorgt u op het gebied van al uw afgewerkte oliestromen en andere oliehoudende afvalstromen zoals boorolie, oliefilters of andere olie gerelateerde afvalstromen.