Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Geuns Uitvaartbegeleiding

Afscheid nemen van dierbare mensen om ons heen hoort bij het leven maar het brengt veranderingen en emoties met zich mee. Op deze momenten zoekt u naar houvast, persoonlijke aandacht en deskundige begeleiding om vorm te geven aan het afscheid. U mag van ons verwachten dat wij in al deze aspecten er voor u zullen zijn. Er is bij een uitvaart weinig verplicht en steeds meer mogelijk. We denken graag met u mee en wijzen u op mogelijkheden op het gebied van de laatste zorg, opbaring, drukwerk, teksten, muziek en persoonlijke gedenktekens. Persoonlijke aandacht, respectvolle zorg en expertise staan daarbij voorop. U kunt dag en nacht een beroep op ons doen.