Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Dijkstra Heida Makelaars Taxateurs

Dijkstra Heida Makelaars Taxateurs is een modern makelaarskantoor met ruim 50 jaar ervaring in Drachten en wijde omgeving, dat is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM). Persoonlijke aandacht en zakelijke deskundigheid zijn de kernwoorden van ons kantoor. Als makelaarskantoor zijn we niet uit op snelle eenmalige successen, maar hebben we juist bewezen op de lange termijn succes te hebben met persoonlijke betrokkenheid. Bij aan- en verkoop moeten grote en vaak ook emotionele beslissingen worden genomen en dan is het goed houvast en rust te vinden door zakelijke begeleiding van deskundigen die uw belang voorop stellen.