Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Veldwerk Koerier B.V.

Veldwerk Koerier is een koeriersbedrijf in De Lier met een landelijk dekkend netwerk waarbij service, vakmanschap, eerlijkheid en duurzaamheid hand in hand gaan. Alle transporten worden vanuit De Lier ingepland en gecoördineerd door een kundig en enthousiast team van planners dat 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar is. We beantwoorden graag alle vragen en zetten alle transporten graag voor u ‘op de rit’. Daarnaast is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al sinds onze start in 1988 compleet verweven in onze bedrijfscultuur en zijn we dankbaar dat we de laatste jaren mooie stappen kunnen nemen in het verduurzamen van onze activiteiten.