Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Bouwbedrijf Jac Tromp BV

Jac Tromp is met haar ruim 70 jaar ervaring dè toonaangevende specialist van totaaloplossingen op het gebied van renovaties. Wij zijn een betrouwbare partner voor overheid, instellingen, woningbouwverenigingen, VVE’s, die op zoek zijn naar een kwalitatief en passend antwoord. Met de bewuste keuze voor eigen vakmensen, een eigen werkplaats en nauwe samenwerking met vaste ketenpartners, hebben wij specifieke expertise om uw wensen snel om te zetten in maatwerk. Hiermee bent u verzekerd van slimme en duurzame oplossingen met minimale bouwtijden en hinder voor de gebruikers.

Over Bouwnu