Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Herstellen aardbevingsschade
Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van de Kolk Bouw B.V.

Bij Van de Kolk Bouw B.V. is bouwen geen activiteit. Het is een tweede natuur. Vanuit onze uitvalsbasis in het hart van de Veluwe bedienen we opdrachtgevers in de volle breedte van de markt. Met circa vijfenzestig medewerkers bouwen we aan grote en kleine projecten. Dit doen we met passie en hart voor de zaak. Uw zaak welteverstaan. Of het nu gaat om woningen, winkels, kantoren, woonboerderijen, villa's, seriematige woningen of bedrijfspanden. In al deze projecten is onze persoonlijke benadering kenmerkend. Daarbij hebben onze gekwalificeerde medewerkers geen ander doen voor ogen dan u te ontzorgen in het totale bouwproces. Met oog voor kwaliteit. Tot in de kleinste details.

Over Bouwnu