Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Herstellen aardbevingsschade
Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Adriaan van Erk Bouw B.V.

Adriaan van Erk Groep is een dynamische en flexibele onderneming waar begrippen als kwaliteit, efficiency en planmatig werken hoog in het vaandel staan. Door intensieve kennisuitwisseling zijn we in staat om een hoge kwaliteit te leveren. Adriaan van Erk Ontwikkeling is een sterke marktspeler op het gebied van het ontwikkelen van aansprekende vastgoedprojecten, waarbij de wensen van de klant centraal staan. Adriaan van Erk Bouw en Rehorst Bouw zijn onze allround bouwbedrijven die op de juiste wijze weten in te spelen op de wensen en eisen van opdrachtgevers en eindgebruikers in zowel de woning- als utiliteitsbouw.

Over Bouwnu