Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Jongen Bouwpartners

Bouwbedrijven Jongen initieert, ontwikkelt en realiseert al generaties lang een breed scala aan bijzondere projecten, die de kwaliteit van leven in onze regio écht verbetert. Dit is wat ons vak zo mooi maakt: mensen van jong tot oud laten genieten van een nieuw thuis, een frisse werkplek, of een toonaangevend gebouw. Dat wij hier onderdeel van uit mogen maken, is iets waar wij meer dan trots op zijn. Wij zijn een bouwexpert met een sterk netwerk waarbinnen we samenwerken. Het is namelijk onze overtuiging dat we door samen te werken nieuwe kansen kunnen aangrijpen. Kansen die resulteren in een onderscheidend resultaat: een duurzame en mooie leefomgeving!

Over Bouwnu