Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Vriesbouw - Ommeland Bouw BV

Het werkgebied van Bouw- en Aannemingsbedrijf Vriesbouw strekt zich uit over de drie noordelijke provincies, Noord-Holland, Almere en de Waddeneilanden. Bij ons kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten terecht. Onze prioriteiten zijn vakbekwame medewerkers en tevreden opdrachtgevers voor, tijdens en na de bouw. Uw opdracht wordt begeleid en gerealiseerd door mensen die al jarenlang in de bouw werkzaam zijn. Ons allround bedrijf heeft een veiligheidscertificaat, is een erkend leerbedrijf en een betrouwbare partner voor architecten, ervaren adviseurs, bouwkundig tekenaars en opdrachtgevers.