Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Taxi 0517-415555 Pol Harlingen

Sinds 2007 leidt de derde generatie het bedrijf Van der Pol Taxivervoer B.V. Er is jarenlang ervaring met diverse soorten van vervoer denk aan schoolvervoer, WMO-vervoer, theatervervoer, ziekenvervoer, Schipholvervoer, doelgroepenvervoer, pakketvervoer et cetera. Persoonlijke benadering is de kracht van ons bedrijf. Ons taxibedrijf is sinds de invoering van het TX-keur in het bezit van dit keurmerk. De invoering van de slogan “Uw vervoer onze zorg!” is het startpunt geweest van een algehele verbetering en borging van de kwaliteit van vervoer. Op onze voertuigen prijkt dan ook met trots een oranje wimpel met de tekst: “Al meer dan 75 jaar: Uw Vervoer, Onze Zorg!”