Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Hummeltjeshoeve De

De Hummeltjeshoeve biedt betrouwbare en professionele kinderopvang in de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar aan. In eerste instantie neemt u de zorg en opvoeding voor eigen rekening, maar soms kan dat even niet en moet u de zorg tijdelijk aan anderen overlaten. Wij vinden ouders de belangrijkste opvoeders en daarom is het belangrijk om te weten dat uw ouderlijke zorg op professionele wijze wordt overgenomen, in een persoonlijke en huiselijke sfeer, met een groen tintje. Alle ontwikkelingsgebieden van uw kind krijgen spelenderwijs de kans om zich optimaal te ontwikkelen.